• Kansi
  • Sisällysluettelo

Laatu tehdään yhdessä

Laatuapila-hankkeen loppujulkaisu
cover

Sisällysluettelo

Laatu tehdään yhdessä

Laatuapila-hankkeen loppujulkaisu

JOHDANTO: Mitä se laatu oikein on?Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-1 parity-odd

JOHDANTO: Mitä se laatu oikein on?

Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskylä

JOHDANTO: Mitä se laatu oikein on?

Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskylä

JOHDANTO: Mitä se laatu oikein on?

Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskylä

JOHDANTO: Mitä se laatu oikein on?

OSA1: Laadunhallintaorder-2 parity-even

OSA1: Laadunhallinta

OSA1: Laadunhallinta

OSA1: Laadunhallinta

OSA1: Laadunhallinta

Lukiokoulutuksen laadunhallinta yleisestiSamuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-3 parity-odd

Lukiokoulutuksen laadunhallinta yleisesti

Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Lukiokoulutuksen laadunhallinta yleisesti

Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Lukiokoulutuksen laadunhallinta yleisesti

Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Lukiokoulutuksen laadunhallinta yleisesti

Ydinprosessit muodostavat laatukäsikirjan perustan  Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-4 parity-even

Ydinprosessit muodostavat laatukäsikirjan perustan  

Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Ydinprosessit muodostavat laatukäsikirjan perustan  

Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Ydinprosessit muodostavat laatukäsikirjan perustan  

Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Ydinprosessit muodostavat laatukäsikirjan perustan  

Mittarit mahdollistavat tietoon perustuvan laadun kehittämisen Sanna Eskelinen & Jarkko Sairanen, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-5 parity-odd

Mittarit mahdollistavat tietoon perustuvan laadun kehittämisen 

Sanna Eskelinen & Jarkko Sairanen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Mittarit mahdollistavat tietoon perustuvan laadun kehittämisen 

Sanna Eskelinen & Jarkko Sairanen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Mittarit mahdollistavat tietoon perustuvan laadun kehittämisen 

Sanna Eskelinen & Jarkko Sairanen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Mittarit mahdollistavat tietoon perustuvan laadun kehittämisen 

Vertaisarviointi laadun kehittämisen välineenä  Satumari Loukiala, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-6 parity-even

Vertaisarviointi laadun kehittämisen välineenä  

Satumari Loukiala, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Vertaisarviointi laadun kehittämisen välineenä  

Satumari Loukiala, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Vertaisarviointi laadun kehittämisen välineenä  

Satumari Loukiala, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Vertaisarviointi laadun kehittämisen välineenä  

Tavastian lukioiden opettajat laatutyössä! Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinnaorder-7 parity-odd

Tavastian lukioiden opettajat laatutyössä! 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna

Tavastian lukioiden opettajat laatutyössä! 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna

Tavastian lukioiden opettajat laatutyössä! 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna

Tavastian lukioiden opettajat laatutyössä! 

Kuopion lukioiden laatutiimi Päivi Kiiski, Kuopion Lyseon lukio, Kuopioorder-8 parity-even

Kuopion lukioiden laatutiimi 

Päivi Kiiski, Kuopion Lyseon lukio, Kuopio

Kuopion lukioiden laatutiimi 

Päivi Kiiski, Kuopion Lyseon lukio, Kuopio

Kuopion lukioiden laatutiimi 

Päivi Kiiski, Kuopion Lyseon lukio, Kuopio

Kuopion lukioiden laatutiimi 

OSA 2: Osaamisen vahvistaminenorder-9 parity-odd

OSA 2: Osaamisen vahvistaminen

OSA 2: Osaamisen vahvistaminen

OSA 2: Osaamisen vahvistaminen

OSA 2: Osaamisen vahvistaminen

Opettajien osaamisen kehittäminen tukee laadukasta oppimista Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-10 parity-even

Opettajien osaamisen kehittäminen tukee laadukasta oppimista 

Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Opettajien osaamisen kehittäminen tukee laadukasta oppimista 

Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Opettajien osaamisen kehittäminen tukee laadukasta oppimista 

Sanna Eskelinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Opettajien osaamisen kehittäminen tukee laadukasta oppimista 

Opettajien osaamiskuvaukset osana ryhmäkehityskeskusteluja Kallaveden lukiossaEnsio Vatanen, Kallaveden lukio, Kuopioorder-11 parity-odd

Opettajien osaamiskuvaukset osana ryhmäkehityskeskusteluja Kallaveden lukiossa

Ensio Vatanen, Kallaveden lukio, Kuopio

Opettajien osaamiskuvaukset osana ryhmäkehityskeskusteluja Kallaveden lukiossa

Ensio Vatanen, Kallaveden lukio, Kuopio

Opettajien osaamiskuvaukset osana ryhmäkehityskeskusteluja Kallaveden lukiossa

Ensio Vatanen, Kallaveden lukio, Kuopio

Opettajien osaamiskuvaukset osana ryhmäkehityskeskusteluja Kallaveden lukiossa

OSA 3: Hyvinvointi ja osallisuusorder-12 parity-even

OSA 3: Hyvinvointi ja osallisuus

OSA 3: Hyvinvointi ja osallisuus

OSA 3: Hyvinvointi ja osallisuus

OSA 3: Hyvinvointi ja osallisuus

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin rakentaminen Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinnaorder-13 parity-odd

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin rakentaminen 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin rakentaminen 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin rakentaminen 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin rakentaminen 

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin käyttöönotto Laatuapilaverkoston lukioissa Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna & Juuso Repo, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-14 parity-even

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin käyttöönotto Laatuapilaverkoston lukioissa 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna & Juuso Repo, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin käyttöönotto Laatuapilaverkoston lukioissa 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna & Juuso Repo, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin käyttöönotto Laatuapilaverkoston lukioissa 

Satu Nylander, Ammattiopisto Tavastia, Hämeenlinna & Juuso Repo, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Askeleita hyvään arkeen -hyvinvointimallin käyttöönotto Laatuapilaverkoston lukioissa 

Kolme konkreettista keinoa kohti laadukasta ja hyvinvoivaa lukiota – Puolivälikysely, häirintäilmoitus ja nimitarrat Sanna Eskelinen & Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-15 parity-odd

Kolme konkreettista keinoa kohti laadukasta ja hyvinvoivaa lukiota – Puolivälikysely, häirintäilmoitus ja nimitarrat 

Sanna Eskelinen & Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Kolme konkreettista keinoa kohti laadukasta ja hyvinvoivaa lukiota – Puolivälikysely, häirintäilmoitus ja nimitarrat 

Sanna Eskelinen & Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Kolme konkreettista keinoa kohti laadukasta ja hyvinvoivaa lukiota – Puolivälikysely, häirintäilmoitus ja nimitarrat 

Sanna Eskelinen & Oski Vidgren, Gradia-lukiot, Jyväskylä

Kolme konkreettista keinoa kohti laadukasta ja hyvinvoivaa lukiota – Puolivälikysely, häirintäilmoitus ja nimitarrat 

LOPPUSANAT: Miten laatutyötä jatketaan Laatuapila-hankkeen jälkeen? Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskyläorder-16 parity-even

LOPPUSANAT: Miten laatutyötä jatketaan Laatuapila-hankkeen jälkeen? 

Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

LOPPUSANAT: Miten laatutyötä jatketaan Laatuapila-hankkeen jälkeen? 

Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

LOPPUSANAT: Miten laatutyötä jatketaan Laatuapila-hankkeen jälkeen? 

Samuli Laitinen, Gradia-lukiot, Jyväskylä

LOPPUSANAT: Miten laatutyötä jatketaan Laatuapila-hankkeen jälkeen? 

Linkitorder-17 parity-odd

Linkit

Linkit

Linkit

Linkit