3. Kohti hyvinvoivaa ja kestävää lukiota

Miksi lukioidenkin pitäisi tavoitella kestävyyttä?

Tä­män lu­vus­ta alus­ta löy­dät tie­kar­tas­ton vi­si­on, joka kir­kas­taa suun­taam­me. Luku si­säl­tää li­säk­si asi­an­tun­ti­ja-ar­tik­ke­lei­ta, jot­ka taus­toit­ta­vat lu­ki­oi­den kes­tä­vyys­toi­mia eri näkö­kul­mis­ta.

Yh­des­sä Han­na Poh­jo­sen esi­pu­heen kans­sa ar­tik­ke­lit piir­tä­vät moni­a­lais­ta ku­vaa sii­tä, mik­si lu­ki­oi­den­kin pi­täi­si ta­voi­tel­la kes­tä­vyyt­tä. Kes­tä­vyys on mei­dän kaik­kien asia.

Läh­te­kää siis mu­kaan ra­ken­ta­maan omaa reit­ti­än­ne koh­ti kes­tä­vää ja hy­vin­voi­vaa lu­ki­o­yh­tei­söä!

Ja­e­taan yh­teis­tä te­ke­mis­tä ja luo­daan toi­voa. Ja­ka­kaa ete­ne­mis­tän­ne koti­si­vuil­lan­ne, Wil­mas­sa ja so­mes­sa hash­ta­geil­lä:

Lu­ki­oi­den kes­tä­vyys­tie­kar­tas­toReit­te­jä koh­ti hy­vin­voi­vaa ja kes­tä­vää yh­tei­söä28.3.2024